vrijdag 28 maart 2008

Nog een paar uur

Voordat ik eenentwintig ben!

Ik wil hierbij even mijn familie en vrienden bedanken voor de hippe pakketjes die ze hebben opgestuurd. Heel erg bedankt! De smurfen heb ik in de kast op een rijtje gesmurft. Heel erg smurf!
Mijn enkel doet overigens nog steeds pijn en ik kan dus al een tijdje niet voetballen. In plaats daarvan ben ik begonnen met gewichtheffen, zodat ik tenminste nog wat beweging heb. Zelfs fietsen is best pijnlijk. Het ziet er naar uit dat onze vakantie ook weer snel over is, nog maar een week of twee, als ik het goed heb. Dan word het weer studeren(ack!)
Och, het wordt wel een moeilijker semester, maar ik heb er het volste vertrouwen in.
Japan begint trouwens wel erg te wennen en ik denk dat ik, wanneer ik terugga, het ontzettend ga missen. Vooral alle mooie dames die hier rondlopen in hotpants(in de winter) :) Nu ja, dat ook natuurlijk, maar vooral het gevoel dat je je in een compleet andere omgeving bevind waar alles anders is dan je gewend bent. Damn, dat ga ik zeker missen.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Gefeliciteerd! ^_^ (uhm ja, ik ben zo'n stiekeme bloglezer die tot nu toe nog niet gecomment heeft, maar bij deze..) Ik wou je nog een verjaardagskaartje sturen maar dat vergat ik uiteraard ook weer. Geniet in ieder geval nog even van je vakantie en van het in-Japan-zijn!

klijn

Anoniem zei

HAPPY BIRTHDAY BROEDER!!!
Ik wacht eigenlijk op het moment dat je online springt maar waarschijnlijk heb je het te druk met japanse taart eten ofzo (A)
Viel spass ouwe jongen...nu mag je oook zuipen in amerika....
Doeixxxx(K)

Felix zei

Ja, gefeliciteerd nog ;)
Veel plezier ook met je smurfjes :D

Juhani zei

Nogmaals gefeliciteerd! Fijn dat het pakketje goed is aangekomen! ^_^
En ook fijn dat het -op de enkel na dan, beterschap- goed met je gaat!
*Knuffs*

Anoniem zei

Hoi Maart,
Ik begrijpdat het pakje goed is aangekomen. Zul je goed voor de smurfen smurfen. De hele schhol hheft meegespaard om de collectie op tijd af te hebben.
Misschien moet je even naar de dokter met de enkel!
Liefs en knusjes.
Pap en Map

Unknown zei

argh, te laat, maar alsnog hartelijk gefeliciteerd! Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad en het hard hebt gevierd ^_~

succes met je enkel en met de studie!

*hugs*

Anoniem zei

Maarten,

Ik weet niet of je onze kaart ook al gekregen hebt maar als je hem leest zul je begrijpen dat wij heel benieuwd zijn naar de dingen die je gedaan hebt!!
Hou je ons op de hoogte??
Nicole Jan Thijs Paulien

Anoniem zei

Hoi Maart,
Zo te lezen heb je een leuke verjaardag gehad.Gelukkig maar want 21 is en blijft bijzonder. Veel plezier komende week met de colleges.Wie weet vind je wel een andere baan.
Liefs en knusjes,
Pap en Map