donderdag 6 maart 2008

Eindelijk

Eindelijk heb ik alle foto's die ik heb genomen online gekregen zonder dat ik een 'blue screen of death' kreeg tijdens het uploaden van de desbetreffende foto's. Niet om het een of ander, maar Vista lijkt vaak op vloeibare troep dat in de vorm van een computersysteem is gegoten.
Afijn, alhier de foto's
KLIK
Oh, en Andries en ik gaan waarschijnlijk voor drie dagen naar Phusan in Korea. Na de reis blijven we ook even in Fukuoka plakken, tenminste, dat is het plan. Wish me luck.

3 opmerkingen:

Felix zei

Wow, foto's....
Alleen niet handig gerangschikt he xD
Naja, ik zal ze later allemaal nog eens nagaan. Iig mooi om foto's online te zien ;)

P.S. dat van Vista wist toch iedereen al, kom op zeg!

Hans zei

Tja, het begint zo een hele verzameling fotoos te worden. Alleen, het begint al bijna net zo 'vloeibaar' te worden als Vista. Maw een beetje ordening kan geen kwaad.
Leuk dat je toch nog naar Korea gaat (het land van de ondergaande zon?).

Juhani zei

Hoezee, foto's!
Meer, meer! ;-)