zondag 16 maart 2008

Status

Even een korte update voordat ik volgende week naar Pusan vertrek. Waarschijnlijk vertrekken we dinsdag al naar Fukuoka omdat we de volgende dag belachelijk vroeg in de haven moeten zijn om de boot te pakken. Als alles goed loopt zijn we dan drie dagen onder de panne in Korea.
Momenteel is de moeder van Jonathan ook gearriveerd in Japan en gaat Jonathan binnekort weg om zijn moeder Japan te laten zien, waaronder Kyoto, Osaka en Nara.
Eigenlijk is de vakantie best snel voorbij gegaan, vooral als je geen echt houvast hebt, omdat college pas de achtste van april weer begint. Dus worden de dagen weggesleten met zwemmen, feesten, bijkomen van feesten, naar de film gaan, films kijken en buiten in de zon boeken lezen. Daarnaast is het bijna tijd voor ''Hanami" het bekijken van de kersenbloesem, wat een van de dingen is die je gezien moet hebben als je een jaar in Japan zit. Dat lijkt me wel een leuke aflsluiting van de vakantie die we gehad hebben.
Op dit moment heb ik last van mijn enkel, te danken aan het intensieve voetbal van gisteren. (Waarbij ik nog wel twee keer heb gescoord.) Ook hadden Andries en ik het briljante idee om de gewichten die op de vijfde verdieping lagen eens uit te proberen. Ik heb nog nooit zoveel spierpijn gehad in mijn armen. Daar bovenop heb ik alweer last van mijn maag, waar ik drie weken geleden diarree had, heb ik nu last van opstopping dus eet ik pruimen of mijn leven ervan afhangt. Hopelijk is het over voordat ik naar Korea vertrek.
Tot de volgende keer!

2 opmerkingen:

Lavendersky zei

Ode aan de aantekeningen van maarten!
Ik had een 10 voor mijn IB 1984 toets, en alles te danken aan jou aantekeningen! Dankjewel broertje!!! :D
En heel veel plezier op vakantie!
xxx

Cheeky Monkey zei

Hoewel! Een van de weinige woorden die op diarrhoea rijmt is Korea. Dus dan kan je wel Diarrhoea in Korea zijn in zo'n Lieve Mona brief :P

Erm, veel plezier!