woensdag 2 april 2008

Verjaard

Zo ben je twintig, zo ben je eenentwintig.
Het was een hele leuke verjaardag, we zijn met een hele groep mensen naar Biado geweest (dé bar voor Nederlanders) waar de alcohol rijkelijk vloeide en we zelfs taart hebben gegeten. En, nee, taart en bier is niet de best combinatie die men zou wensen, maar ach, er was taart en daar ging het om.
Van de dochter van de eigenaar van Biado heb ik een taarthoed in ontvangst genomen(foto's volgen nog) en van Satchi, de eigenaar, een T-Shirt met een onzin leuze, zoals dat gaat in Japan.
Van Sayuri, een Japanse vriendin van ons, een Sesamstraat fotolijstje.
Van Rob, een Brit, wat snoep en een hangertje voor mijn telefoon.
Van Ross, een Amerikaan, Toblerone en een varkentje.
Van Nadia en Yuki een artbook van Neon Genesis Evangelion, een vrij bekende anime serie.
De anderen zouden nog een cadeau bedenken, hoorde ik vandaag, dus moet ik nog even wachten.
Voor de rest gaan de colleges volgende week weer van start. Ik heb een vrij relaxed rooster, alleen al omdat ik vrij ben op maandag. Aan de andere kant, ik kan vrijdag niet meer lesgeven, zodat komende vrijdag mijn laatste les word aan de Chikyukan. Wel jammer, want het begon net te wennen. Daarnaast waren de vijfduizend yen per week ook lang niet slecht. Soit, nog maar een paar maanden, dus het zal wel meevallen.
Nog bedankt voor alle felicitaties!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Maart,
Zo te lezen heb je een leuke verjaardag gehad.Gelukkig maar want 21 is en blijft bijzonder. Veel plezier komende week met de colleges.Wie weet vind je wel een andere baan.
Liefs en knusjes,
Pap en Map

5 april 2008 9:23

Lucius zei

Dude! Ik heb gewoon helemaal geen f*cking kans gehad je een kaart te sturen!Daar baal ik een beetje van..

Dus, vroeg of laat krijg je nog verlate-verjaardagspost uit Bonaire!