vrijdag 22 februari 2008

FotoService

De Japanse kappers hebben de beste service ooit. Serieus, mijn haar werd twee keer gewassen, en nadat ik geknipt was, verzekerde de kapster dat ik, als ik niet tevreden was met mijn haar, terug kon komen om het te laten bijknippen. Gratuis. Daarnaast kreeg ik nog een blikje koffie mee bij vertrek. Super service!
Vandaag kwam ik ook een Japanner tegen, of eerlijk gezegd, de Japanner kwam mij tegen, bij de BookOff. Zei de Japanner, die er uitzag als een kruising tussen een Aziaat en de Kerstman, dat ik een 'nice guy' was en of hij een foto van mij mocht nemen. Eh. Ja. Waarom niet? Nu sta ik dus op het fotorolletje van een random Japanner. Wederom een maffe anekdote. Heerlijk.

4 opmerkingen:

Unknown zei

hey, martin, its HANK!
i just want to know that i tried to read your blog but i seriously couldn't understand a word..!
anyway, i just realised that i haven't got your msn and all, this is mine and you got to add me!
hankdus@gmail.com
see you online!

Hans zei

Misschien was het wel echt nodig, dat 2X wassen (haha)! In ieder geval begrijp je dat je je moeder geen groter genoegen kan doen door haar het gevoel te geven dat je echt goed voor jezelf zorgt. Hier is inmiddels de vakantie aangebroken. Dat betekent hier dat de voorjaarsschoonmaak van start gaat.

Cheeky Monkey zei

...een BLIKJE koffie? O___O

Juhani zei

Foto! Foto! Foto!