zondag 10 februari 2008

Rest Assured

Ik kan gewoon wel op vakantie naar een ander land, ook al zei Nadia dat dat niet mogelijk was met ons visa. Nu ja, het blijkt dus gewoon te kunnen, je moet alleen even een formulier inleveren bij een bureau ergens bij Glover Garden in de buurt. Dat krijg je ervan als je naar Nadia luistert :P
Voor de rest is de vakantie van een maand of twee nu officieel van start gegaan en ben ik dus van plan een dag of twee naar Seoul te gaan, als alles lukt en ik een mede reisgenoot kan vinden.

3 opmerkingen:

Every zei

Ahhh, mag ik mee? :P
Geintje! Duur grapje voor twee dagen, al lijkt Korea me wel er leuk. Ik hoop dat je het er naar je zin heb als je gaat.

Felix zei

HAHA! OH WOW!
M'n buurjongen die een jaar in Korea zit is net terug van zijn tourtje Japan.
En nu ga jij een tourtje Seoul doen!? XD
*vind het best komisch*

Maar je weet toch zelf dat je niet naar Nadia moet luisteren :\/

Veel plezier iig!
Felix, signing off!

Juhani zei

Wow, twee maanden vrij, geniet er van! ^__^