maandag 19 mei 2008

Don't worry, be happy

Dus alles is toch nog op zijn poten terecht gekomen. Na heen en weer gebeld en gemailed te hebben tussen Nederland en Japan hebben we toch een ticket weten te bemachtigen. Het is dus zeker dat we terugvliegen op de 30ste van Juli met British Airways. Het grappige is dat de trip van Narita(Tokyo) naar Heathrow in één keer gaat zonder stops of wat dan ook, maar dat wel wel vijf uur moeten wachten op Heathrow om naar Amsterdam te kunnen vliegen, terwijl die vlucht maar veertig minuten duurt. Nu ja, ik ben blij dat alles geregeld is, niet zonder hulp van de ouders natuurlijk.
Nu gaat het dus echt rap met de tijd, vooral als je zulke lange weekenden hebt zoals wij nu. Vanaf vrijdagmiddag tot maandagavond hebben we de gehele tijd voor onszelf. Dus genoeg tijd om nog wat leuke dingen te doen en heel wat dingen naar Nederland op te sturen.
Vandaag heeft het ook, sinds een lange tijd, weer eens de hele dag geregend, een soort van herrinering dat er toch een regenseizoen aankomt. Ik kan niet wachten. Ach, ook weer genoeg tijd om binnen te blijven en boeken te lezen.
Ik was nogal geirriteerd omdat de boekenwinkel van de Yumesaito, een van de grotere warenhuizen hier, zijn boekenaanbod van Engelstalige boeken drastisch heeft verkleind. Nu staan er alleen maar Engelse leerboeken voor beginners. Fantastisch. Maar, gelukkig heeft de Metro Books bij Amyu plaza zijn aanbod nog niet gewijzigd.
Nog maar zeventig dagen, give or take, dan ben ik weer terug in Nederland. Wat gaat de tijd toch snel, als je het naar je zin hebt.

7 opmerkingen:

Felix zei

Hey 丸点,

Als je in juli niets te doen heb kun je mij komen bezoeken in Fukuoka? :)
Ben 8 t/m 11 juli in Fukuoka en ga 12 juli richting Hiroshima.
Oh well, is maar een idee.
En ik dacht dat je pas in September terug zou komen...
Zit je er dus eignl. maar 10 maanden he?
Oh well, je hebt het naar je zin daar toch? Geniet er dan ook van zou ik zeggen ;)

Anoniem zei

Hi Maarten.
Just dropping by.
Unfortunately i can't read ur blog except how awesome u are hehe...
stay cool ~~

Cheeky Monkey zei

Dus daarom gaat de tijd hier zo langzaam zonder jou <3

Geniet nog van de laatste stukjes!

Juhani zei

Yay! Fijn dat alles geregeld is, én dat je al weer bijna terug bent! ^_^

Lucius zei

Dude, ik ken het. Nog maar 31 dagen aan deze kant. De tijd vliegt de deur uit.


Maar fijn dat je weer naar Nederland gaat :D

Unknown zei

yeah, fijn dat alles is geregeld! :) Jammer genoeg zijn wij op vakantie als je terugkomt, maar zodra we er weer zijn komen we je stalken :P

maak van de laatste stretch! *hugs*

Anoniem zei

Broertje!
Ik ga binnenkort met kim de CF! kaartjes bestellen en dan ook eentje voor jou ;)
School is saai nog maar paar weekjes tho... maarja gelukkig staat het weekend voor de deur morgen weer uit. Ga jij ook weer hard partyen??? als je terugkomtmoeten wesamen gaan! =D
xxxxjezusje