maandag 3 december 2007

Shazam~!


In den beginne was er niets...
en toen waren er foto's

CLICK

5 opmerkingen:

Lavendersky zei

Leuke fotos big bro;) ik heb er echt zin in! *hyperheidheerst!*
Wat heb ik stijl haar op die foto! Echt niet meer gewend (ik heb nu krullen :p)
Maarja t ga je goed ouwe ;)
doeiixxxxx!

Juhani zei

Foto's! Yay! Cool!
En echt, hang onze post op in je kamer! Veels te leeg nog zo ;-)
Er komt vast nog veel meer behang je kant op. Komt er ook een mijterfoto? (A)
*Knuffs*

Anoniem zei

Hallo Maart,
leuk al die foto's! Kunnen we eindelijk zien waar je woont.Het ziet er nog redelijk netjes uit.Wel goed opruimen en schoonmaken voordat we komen.Je hebt nog 3 weken.
Groet,
Pap en map

Unknown zei

Mooie foto's :) Awesome, of course!

en bedankt voor je kaartje, echt superleuk! hij is omgedoopt tot de 'dictator met de bloesem'. ;)

*hugs*

Cheeky Monkey zei

Hey! Ik had hier ook iets gezegd! Waar is mijn reply heen? O_o